» » У Маріуполі витратять 3,6 млн грн на підтримку влади у ЗМІ

 
 
 

У Маріуполі витратять 3,6 млн грн на підтримку влади у ЗМІ

Автор: Соб.инф от 5-04-2021, 06:31, посмотрело: 59

У Маріуполі витратять 3,6 млн грн на підтримку влади у ЗМІМаріупольська міська рада витратить 3,65 мільйона гривень бюджетних коштів на висвітлення своєї діяльності у 2021 році, користуючись послугами місцевих ЗМІ. Представники обласної влади, а це ОДА та обласна рада Донецької області, впораються без інформаційної підтримки медіа, це сказано у відповідних відповідях на інформзапити. Про це повідомляє Інституту масової інформації.

На Донеччині запити від Інституту отримали Донецька обласна державна адміністрація, що розташована в Краматорську, Донецька обласна рада, а також міська рада в Маріуполі.

Відповіді на всі три запити від регіональної представниці ІМІ були отримані у встановлені законом терміни. Так, в обласній державній адміністрації відповіли, що не є розпорядниками такої інформації, та переспрямували запит до військово-цивільних адміністрацій, виконавчих органів міських рад, райдержадміністрацій Донецької області для розгляду та інформування. У підсумку на пошту представниця ІМІ отримала більш ніж 30 листів-відповідей з усієї Донецької області, але потрібної інформації – яку ж саме суму заплановано на висвітлення діяльності ОДА, чи її взагалі не заплановано – так і не отримала.

Обласна рада Донеччини, розташована в Маріуполі, повідомила, що “висвітлення діяльності депутатів проводиться виключно на офіційному вебсайті обласної ради й у відкритих соціальних мережах і окремого бюджету не передбачено”.

Водночас обласним бюджетом у 2021 році заплановано 8,84 мільйона гривень на підтримку діяльності обласної державної адміністрації на комунальному телеканалі “Донеччина-TV”. Про це сказано в обласному бюджеті на 2021 рік у графі про “забезпечення фінансової підтримки регіонального комунального підприємства “Регіональна телерадіокомпанія Регіон-Донбас”. Цю суму вже затверджено обласною радою, і починаючи з 2018 року, судячи з фінансових документів, що їх розміщено на сайті телеканалу, цей телеканал мав саме такий бюджет. Ці гроші виділено з бюджету на “підтримку” ЗМІ, і хоча “висвітлення діяльності” в ЗМІ та “підтримка” ЗМІ з юридичного погляду – це різні речі, але фактично над висвітленням діяльності обласної адміністрації працюватиме саме це регіональне ТБ.

Окрім того, у документі бюджету вказано й інші види медійної підтримки цього року: висвітлення діяльності облдержадміністрації в друкованій продукції – 542 тисячі гривень; висвітлення в ЗМІ перебігу впровадження реформ, ініційованих президентом, КМУ, обласною владою, – 1,475 мільйона грн, ще 300 тисяч виділять у 2021 році на престури.

Міська рада Маріуполя, окрім відповіді про заплановану суму на висвітлення діяльності в ЗМІ, додала ще акти й укладені договори. Так, заплановані витрати на висвітлення діяльності міської ради Маріуполя становлять цього року 3,65 мільйона гривень.

Згідно з відповіддю на запит, 2021 року, як і попереднього, угоди укладено з газетою “Приазовский рабочий” та телеканалом ТВ7: “У 2021 році з місцевого бюджету здійснювалися виплати за надання послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та виконавчого комітету відповідно до наданих актів виконання робіт до договорів, які укладені у 2020 році та подовжені на 20% у 2020 році згідно частини 6 ст. 41 ЗУ “Про публічні закупівлі” на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року”.

Згідно з актами виконаних робіт, цим медіа оплачували послуги за проведення онлайн-трансляцій засідань міської ради на ТБ та матеріали, що стосуються іміджу Маріуполя на сторінках друкованого ЗМІ.

До речі, власником газети “Приазовский рабочий” є фінансово-промислова група “Сістем Кепітал Менеджмент”, про це сказано в установчих документах та у звітах емітенту (безпосереднім власником СКМ є Рінат Ахметов). Ця газета періодично отримує ту чи іншу бюджетну підтримку. Востаннє – у 2019 році, коли сума підтримки становила 2 мільйони гривень. Тоді гроші з міського бюджету Маріуполя було виділено з фонду соціального забезпечення на передплату газети для пільгових категорій населення. Таке рішення спричинило чимале обурення громади, і у 2020 році такої підтримки для “Приазовки” вже не було.

Телеканал ТВ-7, з яким укладено ще одну угоду, поки що належить Інвестиційній групі “МІГ” (її засновник – промисловець, народний депутат від тодішньої Партії регіонів Олександр Савчук, зараз власницею 100% пакета акцій є його вдова Світлана Савчук). З початку 2021 року цей маріупольський телеканал перебуває в процесі формального передання телебачення в комунальну власність “на баланс” Маріупольської міської ради.

Варто зазначити, що фактично на користь міської ради Маріуполя працює і сайт mrpl.city, він активно джинсував у передвиборчій кампанії – 2020 на користь партії чинного мера Маріуполя “Блок Вадима Бойченка”. Сайт є структурною частиною телеканалу МТБ, який, своєю чергою, належить Рінату Ахметову та Вадиму Новинському. До речі, представники Маріупольської міської ради доволі часті гості прямих ефірів та новинних репортажів МТБ, які подаються в позитивному ключі.

Окрім газети, сайту, двох телеканалів у міської ради Маріуполя є ще один транслятор, маріупольський телеканал “Сигма”. У його структурі власності 12,16% акцій належить міській раді. На каналі виходить кілька програм, зокрема “Маріуполь – нові можливості”. та “Три крапки”, у вечірніх прямих ефірах яких постійно з'являються представники влади та сам міський голова.

Категория: Экономика / Новости


Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:
Комментарий:
Полужирный Наклонный текст Подчёркнутый текст Зачёркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищённой ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Введите код: *